zaterdag 24 januari 2009

creatie/FO : sterkussen / star pillow


ooit kocht ik een indonesische secrétaire, en daarbij een originele indonesische stoel - een harde stoel, maar geen enkel kussen paste erop, du-us: zelf een kussen maken!

en toen kwam ik dit sterkussen-patroon tegen, en dat was perfect voor de wol die ik van Fluzz kreeg in onze kerst-swap!

once upon a time I bought an indonesian desk, and with it an original indonesian chair - a hard chair, but no pillow fitted it, so-o: make a pillow myself!

and then I found this star pillow pattern, which was perfect for the yarn I received from Fluzz in our christmas swap!

7 opmerkingen:

Isis zei

Awel dat is nu eens echt prachtig geworden ! (kwijl, kwijl...)

sipusa zei

this is really nice! Love the star shape:-D this is going to be good for your behinds;-)

MORGAN zei

and it's sooooooo easy! really! I'm gonna make another (pink) one for Sarah btw...

Miriam zei

Wat een ontzettend leuk kussen is het geworden!! Dat ik die stoel zo mooi vind, heb ik geloof ik al eens gepost. Ga ik nu dus niet weer zeggen ;) .

Groetjes en een fijne zondag verder,
Miriam

Christel zei

past perfect samen :) Heel mooi gemaakt

Katie zei

Ik heb je getagged, ik heb je getagged, ...

Je opdracht staat op mijn blog!

Ascasewwen zei

Ooooh, that's so cool. It looks gorgeous.