woensdag 28 januari 2009

de kleerkast van mijn dromen






na 5 jaren op het app. en 3 jaren daarvoor alleenwonend met vooral tweedehandsmeubelen en afdankertjes, had ik mezelf bij deze verhuis enkele nieuwe dingen beloofd: de tafel en de stoelen, en een grote mooie kleerkast

die kleerkast werd vandaag geleverd en geplaatst door de mannen die ze maakten - en ik ben blij!
zoveel ruimte ben ik niet gewend, voor het eerst gaan onze kleren niet verspreid over verschillende kamers bijeengepropt zitten in plastic boxen en kastjes, op hopen omdat er geen plaats voor was...
en ik vind ze echt wel heel erg mooi, in een 'gewit' hout, met 5 deuren, een heerlijk diepe kast met veel bergruimte, en een hoge spiegel!

nu nog energie vinden om de kast te vullen met de inhoud van de dozen die verspreid staan over slaapkamers en garage...

3 opmerkingen:

Sjattie zei

Ooo, ik kan me heel goed voorstellen hoe blij je bent met een "echtigtechtig nieuwe" kast :) Wij hebben ook jarenlang met tweedehands en kringwinkel spullen geleefd en op zich is daar niks mis mee maar 't is toch ferm kicken als ge ne keer een meubelstuk in een winkel kunt gaan kiezen waarvan ge weet dat 't nog door niemand eerder is gebruikt é ;-)

Anoniem zei

mooie kast!!! Vooral op die spiegel ben ik jaloers. Als ik mezelf eens volledig wil zien moet ik eerst de bovenkant bekijken en dan op een stoel staan voor de onderkant :-)

karen

Lizet zei

Echt heel mooi! Daar blijf je je nog een aantal jaar aan vergapen!