woensdag 28 januari 2009

dochter-foto's zondermeer


de kikker-regen-poncho van Luna is nog een beetje groot maar Sarah wordt dan zéker niet nat...
na het badje wil elfje Sarah nog een beetje spelen met Schleich-elf en -paard van Zinzia...
en dat kussen, waar die mooie meid na school tegen zit te rusten, of beter die kussensloop met het mooie gedicht, kreeg ik als meter als eerste 'nieuwjaarsbrief' van Mare, mijn nu-10-jarige metekindje...

een knuffeltje hier
en een knuffeltje daar.
op je wang, op je oor,
in je nek, in je haar.
nee, wacht nog eens even,
ik ben nog niet klaar.
ik vind je zo lief,
op je neus ook een paar!

(Nannie Kuiper)

3 opmerkingen:

Marleen zei

geweldig gedichtje, krijg meteen zin om te knuffelen :-)

Isis zei

Geweldige foto's, ook daardoor zin om te knuffelen !

kwakende maffe zei

lol die kikker, we hebben er hier ook twee en ik heb er zelf ook al ingestoken,...