dinsdag 20 januari 2009

dromen en verwennerijen

http://www.twistcollective.com/collection/index.php/component/content/article/60-winter-2008-patterns/147-sylvi-by-mari-muinonen

dit is mijn droom voor 2009! ik maak niet gauw grootse projecten, ik koop niet gauw wol voor grootse projecten, maar deze jas... die moet ik gewoon hebben/maken!!!!!!

en met de hulp van anderen (patroon gekregen van Kati, wolhulp van Zinzia, mijn verjaardag is op komst,...) zal het mij ook lukken...

van zodra ik de perfecte wol in de perfecte kleur heb gevonden (want de wol die aangeraden wordt, is niet verkrijgbaar in België, zelfs niet via de post tenzij onbetaalbaar), begin ik eraan!!!!

en samen met mij nog wel enkele anderen, vermoed ik: Zinzia, mijn schoonzus,...


vandaag kreeg ik een lief verhuis-pakket van Zinzia: een knappe elf op zijn paard, van Schleich, superleuke roze dotten-wol om iets schattigs voor Sarah te maken (ik heb al iets in mijn hoofd...), en een lieve kaart...
dankjewel, Zinzia! :)
heel fijn om de deur open te doen voor de postbode, als je zo in de watten gelegd wordt!

4 opmerkingen:

Isis zei

Mooooi ! ik hoop dat je snel geschikte wol vindt !

Lizet zei

Wat ontzettend lief. Prachtig elfenventje trouwens.
Die Silvy is erg mooi!

de maffe met hare mond o0pen zei

Ik ben verliefd op diene jas. Stoort dat als ik om de 5 minuten kom kijken?

MORGAN zei

stoort niet, maar er zijn andere manieren hè: de jas maken :p
allez, maffe, een KAL moet lukken, 't is een uitdaging voor iedereen!