zaterdag 31 januari 2009

kleine meisjes worden groot!

vandaag mocht Sarah voor het eerst naar een verjaardagsfeestje in een binnenspeeltuin, van 2 meisjes uit de klas!
aan de ene kant moeilijk om je kleine meisje uit handen te geven (vooral omdat ik haar nu niet mee weg kon brengen en afhalen, door die lastige griep), aan de andere kant enorm trots op die grote meid die haar eerste eigen feest heeft!

Sarah had de tijd van haar leven: met alle vriendjes uit de klas in die grote binnenspeeltuin gaan spelen, liefjes tellen op haar ene handje ("Killian is mijn lief, en Ferre ook, en Marten natuurlijk, ah en Jente! maar alleen Killian heb ik kusjes gegeven!"), pannekoeken eten, nog meer spelen en ravotten en een blauwe buts op haar kopje door de vuist van Renzo ("ik mocht niet meespelen, maar ik heb niet geweend en ik heb ook niet teruggebokst"), ijsje eten,...

wat is ze toch een grote meid al...

2 opmerkingen:

Tucana's Dream zei

*heeft dit weekend naar de mama van een bijna jarig klasgenootje gemaild om te bedanken voor de uitnodiging, maar dat T. niet naar het feestje zal komen* (ik vind onze kindjes nog veel te jong voor verjaardagsfeestjes bij wildvreemden thuis :/) *bloos!*


Leuk voor Sarah! Die zal zich vast wel geamuseerd hebben!

Sabrina zei

Kleine M is vorige week naar zijn eerste verjaardagsfeestje geweest. Afscheid was moeilijk, maar daarna was het super geweest.


Ja kleine kindjes worden groot.