donderdag 29 januari 2009

licht


vervolg van de verwennerijen van mijn ventje - na de boekenkast, mocht ik enkele lusters uitkiezen voor ons nieuwe huisje! de eerste hangt in 2-voud in de woonkamer, heel erg mooi hoe het licht weerkaatst op de glazen steentjes; de tweede 'kristallen' bol hangt in onze slaapkamer, heerlijk...

het huis is nu bijna 'klaar'! de keuken is in orde, gordijnen hangen (maar moeten nog definitief ingekort worden, nu is dat voorlopig omhooggespeld) en enkel voor de 2 kleine raampjes in de traphal ga ik er nog breien, (boeken- en kleer)kasten staan en moeten alleen nog gevuld geraken met de inhoud van de vele dozen onder de trap en in de garage, de lampen hangen, de oprit is gisteren door de aannemer opgehoogd zodat we ook effectief in de garage kunnen rijden (als ze leeg is natuurlijk :p), de tuin is door de werkmannen gelijkgemaakt voor de laatste keer op kosten van de huurbaas, tafel en stoelen zijn goedgekeurd en de nodige tafeldoeken zijn voorzien voor knutselkleutermeisje,...
enkel de douche is nog niet in orde, en het warme-water-probleem is er nog, maar die dingen worden ook wel gearrangeerd...

nu wacht ik op lente-energie om verder uit te pakken!
maar het huis is een thuis aan het worden, een mooie thuis...

5 opmerkingen:

Isis zei

... ik mis nog nen discobol ! hihi !

Katie zei

Dat klinkt allemaal héél erg goed. Het lijkt inderdaad een heel erg mooie thuis te worden.

de maffe met knopspelden in het haar zei

Gordijnen inkorten, ahum, ge doet mij zo aan iets denken,... die op de kinderkamer hangen na 3 jaar nogover de vensterbank. om ter eerst?

Lizet zei

Mooie bolletjes! Gordijnen inkorten? Waarom? Die kunnen bet heel goed een paar jaar blijven hangen met de bedoeling ze in te korten! Het is immers de intentie die telt toch? ;-)
Enne... een garage gebruiken om een auto in te zetten? Weet je hoe handig dat is als extra rommelhok/ fietsenstalling?

Isis zei

Moet dat van die garage volledig beamen. Tot mijn spijt en schaamte trouwens...