maandag 19 januari 2009

nieuwe tafel en stoelen

niks sjieks of duurs, ook niet veel plaats voor een tafel in dit huisje, maar na 5 jaren met een tafel en stoelen van €1 (gekocht op een koopdag van oude meubelen door mijn zus en schoonbroer) vond ik het wel eens tijd voor een degelijke tafel en pràktische stoelen (de oude houten stoelen waren echte ondingen!) - vandaag werden ze geleverd en ik ben heel tevreden! de tafel kan in het midden opengeklapt worden als er bezoek is, de stoelen zijn lekker afwasbaar met een knutsel-/smosgrage dochter in huis, en dit nieuwe element in ons nieuwe huisje maakt me toch wel blij...

bij daglicht, met op de achtergrond het creatieve rek van mama en dochterlief...


en dan 's avonds...


(simpel dus, ooit als we rijk zijn... enzoverder...)

2 opmerkingen:

just-a-girl-next-door zei

Hééé ik heb net dezelfde tafel én stoelen in mijn bezit. Alé bijna want ons stoelen zijn beige. Duur of goedkoop is van geen belang hoor. Zolang ze maar gemakkelijk zijn in gebruik!

Isis zei

Schoon. En afwasbaar is zeker een eerste vereiste ! Goed gedaan !