vrijdag 23 januari 2009

post uit Noorwegen


gisteren alweer een pakje in de bus - het is me het weekje wel, ook voor de postbode blijkbaar want hij deed de grootste moeite om dit pakje uit Noorwegen in de brievenbus te krijgen, hij deed zo zijn best dat het pakje vastzat in de gleuf...
maar goed, een beetje wrikken en wroeten, en gelukkig gaf de inhoud een beetje mee: een heerlijk zachte streng Silk-Chenille, opgestuurd door mijn noorse Ravelry-vriendinnetje Sipusa!
ik heb er nog nooit mee gebreid, dus ik zal eens op zoek moeten gaan naar mogelijke projecten...
sinds ik Ravelry ken, heb ik al zovele verschillende heerlijke vezels door mijn handjes mogen laten gaan!

1 opmerking:

de maffe zei

Ha, ik had ook post uit Noorwegen en ik heb 10 euro douanekosten moeten betalen. Hoe zat het bij u?