woensdag 21 januari 2009

voorproefje


binnen een kleine week word ik 35! mijn moeder gaf me al een vroeg kadootje in de vorm van rubberen botten die al op de blog vertoond geweest zijn, en vandaag kreeg ik een super verrassing in de bus van een Ravelry vriendin Emanon!!!!

zij kan toveren met stofjes en had al eens pràchtige tassen voor Sarah en mij gemaakt, en nu zaten er 2 rol-opbergtassen in de brievenbus, in een lekker fleurig stofje, eentje voor breinaalden en eentje voor haaknaalden, mooi toch hè!!!! ik kon niet wachten om mijn naalden erin te ordenen in de rolletjes die heel handig opgeborgen kunnen worden... (er zijn er wel een heel aantal in gebruik, en verspreid over het huis en over verschillende breitassen, dus dit is een beperkt aantal van mijn voorraad)

wat ben ik weer verwend geworden vandaag!!!!! :)

3 opmerkingen:

Lizet zei

Wat een geweldig leuke kadootjes! Dat soort etuitjes is maar wat handig. Vrolijk stofje ook!

Miriam zei

Wat een ontzettend leuk cadeautje. Wat een kek stoffie!
Heerlijk om zelfgemaakte cadeaux te ontvangen vind je niet?

Groetjes,
Miriam

Isis zei

Tof ! lekker fleurig !