vrijdag 27 februari 2009

een weekje Krokusvakantie voor Sarah (2) - genieten van de kleine dingen, samen met mama...

de volgende dagen werd een tussenweg gezocht tussen 'vakantie met dochter' en 'rust voor mama': voor de middag en lunch was mama-Sarah-tijd (knutselen,...), na de middag ofwel samen met moeke op uitstap ofwel ging Sarah naar moeke zodat mama even kon crashen...
Sarah en ik knutselden een diamantkasteel, speelden met playmobil, maakten 'oefeningetjes' ivm kleuren en cijfers en letters, hadden een plasticine-pyama-feest en keken samen tv... - quality-time met mama!!!



ook al is het vermoeiend op dit moment (ik slaap heel erg slecht en de pijn is nog steeds niet onder controle ondanks vele pijnstillers), ik geniet écht 200% van deze tijd samen - natuurlijk ben ik ook blij als Sarah naar moeke gaat zodat ik even kan rusten, maar een evenwicht is ok...

1 opmerking:

Sokssawat zei

heel goede oplossing, dacht ik zo! Superverdeling.