zaterdag 7 februari 2009

geheime wol en minder geheim kado


dankjewel, lieve Lizet

!!!!!!!!!!!!
een mooi stickerboek voor Sarah (te zien in het andere blogbericht hoe blij ze daarmee is), een prachtig gevilt tasje, handgesponnen wol in de kleur Marshall Arms (die meteen mijn eerste brei met handgesponnen wol zal worden!), lekkere warme chocomelk (jaja, onmiddellijk getest door ons drietjes, bij de pannekoekjes van vandaag) en yummie chocolade! oh ja, en het lieve elfenkaartje niet te vergeten...

de geheime wol staat op foto maar kan niet getoond worden - omdat de breiende medemens voor wie die wol een Magische Bol gaat worden hier ook komt lezen en gluren ;)
nog even wachten, K.!

dit pakket deed er lang over om hier te geraken - eerst vond de pakjesdienst dit adres weer eens niet (zoals ook het pak van Marleen terug naar NL werd gevoerd omdat het adres onbestaande is in de gps), en kreeg Lizet het terug thuis in NL (hoewel we hier echt wel degelijk wonen is het een ràmp om onze nieuwe straat te vinden, enerzijds is ze nog niet geregistreerd, en anderzijds begint de straat met een parking en is niet te zien dat die overgaat in een woonwijk), zij stuurde het dan naar mijn ouders, maar gisteren net tijdens de boswandeling stond de pakjesdienst voor de deur, en na een telefoontje dat ze vandaag wel thuis waren, is het pakket vanmiddag dan bij mijn ouders aangekomen na de lange reis...

3 opmerkingen:

Tucana's Dream zei

jamaar jamaar!!!
Mijn wat zitten nieuwsgierig maken!!!
Maar nu weten we wel dat de wol van bij Lizet komt, dat kan gewoon niet slecht worden dan :P Woehoe!!! *grijns*

Lizet zei

Wat! Dan is het de tweede keer toch wel razendsnel gegaan! Een pak van mijn hart.

Veel plezier met de inhoud.

Liefs,
Lizet.

Breien in Lansingerland zei

Ha :-) Ik heb een kleine verrassing voor je als je deze link volgt...
http://lansingerland.blogspot.com/2009/02/blogger-award.html