donderdag 5 februari 2009

klaar voor carnaval: pretty in pink - toch weer geen roze???


carnaval komt eraan, ook op school, de creatieve mama is nog onder invloed van de pijn en pijnstillers en ziet een eigen creatie momenteel niet zitten, en dus toen een folder van Colruyt arriveerde met enkele carnaval-kostuums en Sarah verliefd werd op de roze prinsessenjurk, reden wij op deze onverwacht vrije avond (geen groepstherapie wegens griep bij de 2 begeleidsters) naar de nieuwe Colruyt in A. - nog nét één roze prinsessenjurk in Sarah's maat, dat viel mee! ahum...

mevrouw had géén zin in foto's, de zucht is duidelijk te zien op de eerste prinsessensmoel, de hoed is vreemd genoeg te klein voor haar al kleine hoofd en dus niét voor 4-6j zoals op de verpakking staat, en ik vrees voor de staat van de lange jurk na een dag carnaval op school - maar ach, mama komt er goed van af en dochter is meer dan content met de aanwinst van de roze prinsessenjurk (zolang mama maar geen foto's wil tijdens een film van My Little Pony)

5 opmerkingen:

Isis zei

Leuk ! Die maten kloppen nooit hoor, van die verkleedpakjes ! Wij zijn nog op zoek trouwens want in maat 7-8 jaar doen ze al niet veel meer... en ons Hanna wil toch zooo graag een nieuw cowboypakje ! (ja 't is een halve jongen, dat zei ik toch al ?!). Misschien in Aalst, wie weet...

MORGAN zei

die maat was net veel beschikbaar in onze nieuwe colruyt, indianen heb ik gezien maar cowboys precies niet direct...

Anoniem zei

foto's trekken wordt zo evident.
Ik heb het ook niet graag als mensen mij fotograferen zonder te vragen

MORGAN zei

oh jee, weer een trauma voor 't arme schaap :p
en ja, foto's zijn evident, en binnen 30j kunnen we misschien samen met hààr dochter/zoon naar deze foto's kijken - net als ik geniet van de nostalgie om samen met mijn dochter naar de foto's van mijn amateur-fotograaf-papa te kijken van 30j geleden; toen was ik ook niet altijd even enthousiast, nu koester ik elke herinnering op foto en in mijn hoofd...

Lizet zei

Oh, wat een mooie prinses! Als ik Dorrit deze foto's laat zien, is ze vast jaloers! In het roze nog wel... wat wil zo'n meid nog meer...