zaterdag 21 februari 2009

nostalgie (1) - kleuter 4-5j


een vader die àlles bijhoudt - het heeft zo z'n voordelen!

nu de zolder geïsoleerd gaat worden, wordt die leeggehaald, en komen er dozen van school boven - ook van mij, van kleuterschool tot hoger onderwijs, tekeningen en cursussen en toetsen en opstelletjes en...

deze tekeningen maakte ik toen ik ongeveer Sarah's leeftijd (en wat ouder, ook 3de kleuterklas, vermoed ik) had...
dit ben ik, 4 en 5j oud!


a father that keeps everything - it has its advantages!
now that the attick is going to be isolated, it's being emptied, and boxes of school are surfacing - mine too, from kindergarten to college, drawings and notebooks and tests and essays and...
these drawings I made when I was about Sarah's age (and a bit older, I suppose)...
this is me, 4 and 5 years old!

1 opmerking:

katimae zei

I bet Sarah is getting a kick out of seeing the things that you made when you were little!