zondag 1 februari 2009

project van lange adem


traag maar zeker vordert het sokkenwollenlappendeken (ik kan er al een béétje onder liggen) - op momenten dat een patroon teveel gevraagd is, 's avonds voor het slapengaan, nog een lapje en nog een lapje, met restjes sokkenwol die van overal gekomen zijn en blijven groeien dankzij sokkenbreiende moeke en vrienden

en het leuke is om wolletjes terug te vinden tussen de vele lapjes! van sokken die ik kado kreeg, of sokken die ik zelf breide, van andermans sokken,...

zie je een lapje dat van jouw wolletje is, stuur me gerust een foto van de sokken! dan kan ik het bijhorend lapje 'uitknippen' en toevoegen aan die foto - leuke resultaten geeft dat...

dit is ongetwijfeld het meest boeiende project uit mijn brei-bestaan!!!

4 opmerkingen:

Ascasewwen zei

That's so cool!

Isis zei

Ik moet uw geduld heel erg bewonderen...

Dagmar zei

Geef me nog een aantal weken en dan is mijn paar sokken (hopelijk) ook af.. LOL!

Anoniem zei

OOOOHHHH wat is hij al groot en wat wordt hij mooi. Bij mij ligt hij een beetje stil, er past net een kat onder. Ik ben bezig met de wolhemeldeken en de mystery blanket van Debby Abrahams, dus ik ben even druk met deze projecten. Maar mijn restjes liggen geduldig te wachten. Groetjes, Mirella (ravelry:mirellav)