zaterdag 14 februari 2009

valentijnsbloemen en kringwinkelen

we zijn niet echt grote Valentijnsvierders, maar ik zei toch niet nee tegen de verrassing die Sarah en haar papa voorbereid hadden: ontbijt op bed, met lekkere croissants (en mijn pillen, waarvoor ik anders uit bed moet komen), en dan rustig mogen blijven liggen tot 11h... - meer moet dat niet zijn!!!!!
en dit was het bloemeke dat ik van mijn ventje kreeg voor Valentijn:



na de middag moest manlief werken, maar moeke en Sarah en ik hadden onze eigen plannen: eerst een bezoekje aan de grote kringwinkel in de buurt, daarna gaan genieten van 't zalige zonneke in de speeltuin!
voor nog geen € 10 had ik enkele strips voor Sarah, een groot pak Disney krantjes, een oud vertelboek vol pure nostalgie ("piet en tom in reuzenland" van jac linders), een nieuw jeugdboek voor mezelf, 2 brei-boekjes uit de zeer oude doos (meer daarover in een andere blogpost), mini-kleertjes normaal voor een baby maar nu voor Sarah's pop,...



en dan was het tijd voor de speeltuin - terwijl moeke en ik op het terrasje zaten te genieten van de eerste warme zonnestralen, leefde Sarah zich helemaal uit in de buitenspeeltuin; toen ze vroeg of ze met blote voetjes in 't zand mocht, trok ik wel de grens bij een buitentemperatuur van amper 3°C LOL
maar genieten, dat mocht natuurlijk wel!



niet slecht, zo'n Valentijnszaterdag, zondermeer...

2 opmerkingen:

Miriam zei

Oh, wat een zálig dagje heb je gehad. En wat een mooie foto van Sarah met die bloempjes op d'er snoet!

Groetjes,
Miriam

Isis zei

Klinkt relax. Die bloempjes waren echt geslaagd !