dinsdag 3 februari 2009

verslaafd, bitch of verslaafde bitch?

daar komt het blijkbaar op neer...

ik kan deze pijn gewoon niet de baas, ook al weet ik niet meer hoe het is zonder, momenteel kan ik niet meer functioneren met de pijn

of ik heb teveel pijn en ben een bitch die niets of niemand kan verdragen, ik vlieg uit bij 't minste, ik ben allesbehalve aangenaam gezelschap en ik zou ook liever gewoon continu alleen zijn zodat ik rust in mijn kop heb en zodat ik mijn ding kan doen om de pijn niet te laten winnen...; functioneren is de miniumumbezetting en of het vol te houden is zou de vraag van elke dag opnieuw zijn...

of ik neem de hele dag door pijnstiller na pijnstiller en verzeker mezelf van een verslaafd bestaan op mijn 35ste, en van een verder afsterven van de hersenmassa die nu na 17 jaren medicijngebruik al niet veel soeps is, en van een roes die mij een toekomstbeeld ontneemt...

of ik doe wat ik nu doe, voor de rest van mijn en andermans dagen: ik ben verslaafd aan een bepaalde hoeveelheid pijnstillers om te functioneren maar niet genoeg om de bitch in me eruit te kloppen en ik ben dus ook geen fijn mens om mee samen te leven...

bah wat haat ik deze persoon die de pijn van me gemaakt heeft... :(

2 opmerkingen:

Rita zei

Je mag nooit vergeten dat er altijd iemand is die je graag hebt zoals je bent , ook al ziet alles er somber uit en voel je je somber , ik stuur je hierbij een virtueel lichtpuntje en hoop dat dit, al is het maar eventjes.... een glimlach op je gezicht kan brengen .
Veel sterkte
Rita

Isis zei

Knuffel !