maandag 23 maart 2009

"Knitter's Heaven"

vandaag arriveerde mijn bestelling van Storm op Zolder!!!!! eindelijk, na veel wikken en wegen en twijfelen en rekenen, na centjes sparen van allerlei gelegenheden, na de knoop doorhakken over wat wel en wat niet, kreeg ik mijn nieuwe KnitPro Harmony Wood Interchangeable Circular Needles van de postbode...
HEAVEN!!!! niets minder dan een brei-orgasme!
het zwarte etui bevat een volledige set van naaldpunten en kabels (de eigenlijke velours kaft van het etui kan je aanschouwen bij de laatste foto, want op de eerste foto zie je de tekeningen niet), daarbij bestelde ik enkele extra naaldpunten van 12mm en 3mm, 2 extra kabels van 100cm, en een set kabelnaalden, allemaal in datzelfde prachtige gekleurde hout...
Yvon deed er nog 2 leuke wol-kaartjes bij die ik eens kan versturen naar iemand die net zo wolverslaafd is als ikzelf!

en vanavond ga ik voor het eerst in mijn bestaan breien met deze prachtige rondbreinaalden! ik bereid me voor op nog een brei-orgasme dus...

vermoeiend hoor, die combinatie van breien en jezelf verwennen! :)

6 opmerkingen:

Sokssawat zei

wauw, ziet er inderdaad zeeeeer verleidelijk uit! Wat zal jij fijn breien/gebreid hebben! DIe kleurtjes alleen al.....

Miriam zei

WOW, WOW en nog eens WOW. Het is maar goed dat je redelijk ver weg woont, anders had ik langs gekomen om ze te bewonderen. Ze zien er schitterend uit en ze moeten inderdaad goddelijk breien.

Heel, heel veel plezier ermee!

Groetjes,
Miriam (best een beetje jaloers nu)

Isis zei

Mja. Ik wil hioer eigenlijk niet teveel naar kijken. Ik wil dat ook ! Ik wil dat ook !

Tucana's Dream zei

ja he, ja he!
Ik ben ook zo dolenthousiast!
Ik heb de genikkelde... hoewel ik een aantal naaldpunten van de houten ga bijbestellen ook.
Ik vind ze zalig ;) super super super zalig! Ik moet dringend eens gaan uitbreiden!

Breien in Lansingerland zei

Dat is inderdaad genieten!!!

Marleen zei

Ik heb ze inmiddels al een paar maanden, maar het genieten blijft iedere keer weer als ik ermee brei :-)
Goed dat je jezelf zo verwent :-)