dinsdag 24 maart 2009

kringwinkelen


een uurtje kringwinkelen bracht me voor heel weinig centjes weer mooie schatten op...
- een heleboel paasboomversieringskes voor Sarah, wel 100 eitjes in alle kleuren denk ik, maar ik kreeg geen kans om ze te fotograferen, enkele pakjes voor elk een euro ofzo
- 4 pràchtige houten eieren voor mezelf, naar Pasen toe, voor €1.50
- een dikke oude handwerkencyclopedie voor €0.75
- weer enkele brei-/haaktijdschriften uit de oude doos voor elk €0.10
- en een pocket in nieuwstaat voor €0.75

heerlijk vind ik dat: we brachten 2 grote volle dozen oude spullen weg (stilaan werken we de garage leeg), en met enkele schatten kwam ik terug...

4 opmerkingen:

Breien in Lansingerland zei

Heerlijk, zo uitruimen. Mijn schuur is op dit moment een zooi... mijn oudste zoon is bezig met een project voor school... en alles is onder het zaagsel. :-)

CMI zei

Verdorie zeg, hier in de kringwinkel hebben ze niks, maar dan ook helemaal NIKS op het gebied van handwerken :-s

Een leuke oogst!

Isis zei

Die houten eieren zijn super ! Anderhalve euro, wow !

Anoniem zei

Pff ik wou dat wij zo een goede kringwinkel hadden. Als ik zie wat jij vaak allemaal daar koopt. Hier bij ons vind je alleen wat oude rommel, en hetgeen wel nog leuk of deftig is, daar vragen ze dan veel geld voor. Het beste wat ik er ooit op de kop getikt heb is een tas van de smurfen voor 50 cent.

Karen