woensdag 11 maart 2009

weinig praat na de staking, maar veel foto's (3)

mijn knutselmeisje maakte een eigen tiara...


en dat ene uurtje in de stakingsweek dat Sarah alleen thuis was bij mij, hebben we geknutseld, want dàt kan mama altijd wel, zelfs in de donkerste tijden... (voor even, want daarna komt de crash)
met witte wasco en waterverf - links Sarah's en rechts mijn kant...


een overvloed aan oude Doremi/Dopido/... boekjes en een beetje later: de pauw!


om te eindigen kreeg ik een verhaal van een piepklein vingerrupsje... heerlijk toch, die kinderfantasie!


verder was ik héél blij dat moeke en vake de meeste opvang van Sarah op zich namen, toen bleek dat een weekje staking geen overbodige luxe was na een uitputtende verhuis en een vergeten depressie...

1 opmerking:

Isis zei

Mijn evaluatie : pauw = zeer geslaagd, vingerrupsje = heel schattig, wascocompositie = mooi tweeluik. Doe zo voort !