woensdag 8 april 2009

individuele paasswap / individual Easter swap

ik wou heel graag deze Music mitts maken maar had geen zwarte en witte sokkenwol - Fluzz maakte de mitts én was tevreden over de wol die zij gebruikte, en zo ontstond deze individuele swap
we zochten een ruilmiddel en Fluzz vertelde dat ze gek is op Côte d'Or maar in Engeland is die niet zo makkelijk verkrijgbaar
dus ik stuurde een pak lekkers op, verschillende soorten en vormen van Côte d'Or, zij stuurde me een zwarte en witte bol wol van 100g
iedereen content!
(en ondertussen ben ik al aan de mitts begonnen, nog pril maar dit moeten ze worden:)

4 opmerkingen:

Tucana's Dream zei

Die zijn inderdaad prachtig!
Dju toch! Zo ga ik nooit doorheen mijn queue komen ze!

Breien in Lansingerland zei

Dat gaat een heel mooi paar worden! Hele fijne dagen gewenst!

Miriam zei

Die zijn mooi zeg!

Groetjes,
Miriam

NIENTJE zei

Amaai die zijn tof!