woensdag 8 april 2009

sokkenmonster


moeke is verslaafd! na 2 dagen zonder, smeekte ze me om sokkenwol - er moesten en zouden sokken gebreid worden! en ik ben eigenlijk wel een gemakkelijk slachtoffer, zelfs restjes mogen erin gewerkt worden zoals bij de eerste korte sokjes als er te weinig van 1 kleur is...
dit zijn de recentste paren die mijn richting uit kwamen :)


nu ben ik wel bijna door mijn voorraad sokkenwol heen - niet omdat ik zélf veel sokken brei, want mij ligt het àbsoluut niet, maar moeke breit en breit maar door

2 opmerkingen:

Tucana's Dream zei

oh djeezes!
Ik zou eens een week of 2-3 van moeder moeten ruilen, allez! Jaloers!!!!!!!!!!!
Maar mijn nieuwe eigen patroon nu kan ook op de breimachine, dus misschien dat ik er eerst nog een paar op die manier tussen gooi voor ze terug jullie richting uit komt :P
*gnagnagna*
Hihi!

Ze zijn alleszins weer prachtig!!!

Sjattie zei

Waar kan ik uw moeder - oké, een kloon van haar is ook goed - ergens adopteren?