vrijdag 15 mei 2009

bezoekje van een Nederlandse kameel

ooit in een ver verleden werd ik verliefd op een Nederlandse blonde jongeling (8j jonger dan mezelf), en ook al was een 'voor altijd' niet voor ons weggelegd relatie-gewijs, we zijn wel voor altijd vrienden gebleven - vrienden met dat beetje meer ;)

en vorige week kwam C. op bezoek in ons nieuwe huisje! het was ongeveer 3j geleden dat we mekaar gezien hadden, dus het was fijn om weer even samen te zijn en bij te praten en...

Sarah zag het echter niét zitten, die vreemde man in huis... :(
ze was bang, waarom was niet echt duidelijk maar er waren drogredenen genoeg als 'een meneer met lang haar' en 'die praat zo raar' (tja, ik moet toegeven dat een mengeling van Castricums Nederlands en Iers Engels niet altijd even duidelijk is :p)...

nochtans had C. genoeg moeite gedaan om in haar gratie te komen - verwennen, dat mag alleen een niet-mama of niet-papa doen, natuurlijk! en dus had hij een koffer vol kadootjes mee voor mijn dochter (en voor mij trouwens, maar dat is te persoonlijk om openbaar te bloggen)...
roze juweeltjes, een roze pop (DIE HUILT ALS DE TUT ERUIT GAAT!!!!! zoiets wat ouders NOOIT zelf kopen, maar de kinderen HEERLIJK vinden - wacht maar, C., ooit zal mijn wraak zoet zijn ;)), een roze mega rekenmachien, roze knufjes, letterstempels en stempelkussentjes, een coole grote rugzak, een heuse koninklijke pyama-zak, en snoepjes die de foto niet haalden...


's avonds werd mij alleszins al deels duidelijk waarom Sarah die vreemde man in huis maar niks vond, ze was ziek (aja het werd weer weekend) en wilde mama gewoon voor zichzelf om vertroeteld te worden...

behalve die schaduw die de hele namiddag boven onze 'date' hing, heb ik toch echt wel genoten van het weerzien :)
beseffen dat het graag zien nooit meer weggaat, maar evengoed beseffen dat ik met de juiste man een gezinnetje heb gesticht...

C., bedankt voor alles (you know ;))
je hoort/leest me nog wel...

3 opmerkingen:

De Maffe zei

LOOOOOOOOOOOOL voor dat roze rekenmachien!

Isis zei

Wow wat een berg cadeautjes, zeg ! En jij klinkt alsof het bezoek zelf ook een groot cadeau was. Dat is fijn !

Camiel zei

Het was leuk om je weer te zien inderdaad :)

Liefs