zaterdag 9 mei 2009

coole meiden op wielen!

zondag met de familie is altijd gewoon gezellig, en de 6 kleinkinderen spelen ongeveer altijd samen!
vorige zondag zat het weer mee, en terwijl de 2 stoere jongens (bijna 13 en 11) hun ding deden waarbij meisjes niet welkom zijn, trokken de nichtjes (bijna 12, 11, 10 en de mijne van 4,5) eropuit op wielen!
de oudste meiden hadden allemaal skates, en Sarah liep er maar wat bij - tot ik me herinnerde dat er ergens nog een oud kleuterpaar van de kids stond bij moeke & vake; die werden vanonder het stof gehaald, op maat gezet, en met de hulp van haar oudere nichtjes was Sarah al vlug vertrokken...


net zoals toen wij jong waren, is de straat van mijn ouders nog redelijk verkeersarm, vooral op zondag, dus de meiden namen algauw de hele straat over :)

1 opmerking:

Isis zei

aaaaah rolschaatsen, dat heb ik ook veel gedaan in mijn jeugd (en zelfs mijn arm mee gebroken), de dochter wat minder, maar die kan dan weer heel goed ijsschaatsen...