donderdag 21 mei 2009

creatie/FO : Shrug This!

wat doet een mens 's nachts na tweeën, als slapen geen optie is? of beter: wat doet een breiverslaafde mens op dat onmogelijke uur?
breien natuurlijk! en zo was mijn vluggertje - een bolero in lekker zachte (en toch goedkope acryl) dikke wol - nog vlugger klaar dan ik verwachtte...

rond 3h30 werd de eerste foto genomen, in de slaapkamerspiegel - weliswaar zonder smoeltje met de donkere kringen onder de slaaptekort-ogen...


vanmorgen nam manlief het fototoestel dan over voor een iets duidelijkere foto van voor- en achterkant...

en omdat deze zonnige feestdag afgesloten werd met een typische avondkilte ondanks de nog steeds aanwezige zon, kon ik meteen de bolero/shrug uittesten...
het ding zit heerlijk, de wol is zalig zacht, en hoewel ik nooit van groen hield vroeger, ben ik nu toch wel verliefd op deze groentinten...
en ja, serieuze foto's nemen is moeilijk met een speelse man als fotograaf; en foto's laten nemen als je zo walgt van je eigen lijf is ook niet vanzelfsprekend, maar de trots over de bolero won het van de schaamte... ;)


echt een aanrader, dit patroontje: supersimpel, supervlug, en meteen een mooi resultaat! al wat je nodig hebt, is één bol wol en naalden van 6.5mm...
voor die frisse lente-/zomeravonden...
en ja, ondertussen is het weer 1h15, en ja, de nacht ziet er weer slapeloos uit door pijn die niet wil wijken...
dus het katoenen vestje van Sarah vordert!
to be continued ;)

7 opmerkingen:

Darcys Knotty Knitter zei

I love it:)Hugs Darcy

Cristina zei

It looks really good on you!

K. zei

die schaamte is heel herkenbaar...
Ik weet wel waarom ik zelden op de foto sta.

Mooie bolero!
Hoeveel wol had je nodig?

Sokssawat zei

super! heerlijk he, die shrugs. Inderdaad zo klaar. Hij staat je geweldig!

Tucana's Dream zei

GETAGD!!!

Isis zei

Ziet er inderdaad heel zacht uit, en ik vind de kleurtjes ook mooi ! (dat lijf valt best mee, trouwens :-P)

sipusa zei

Hey! That one is really nice, and you too! This is some pictures to look at when you wonder how you look because you look very good on them, and you know I wouldn't say so if I didn't mean it:-)

Of course you would have been looking even better with another hair style but that's just a compliment you know;-D (or a tease, but you know I just mean it well!:-*)