zondag 10 mei 2009

de mooiste moederdag


opgelet: melig-alert!

het is nog niet eens middag, en ik durf het al zeggen: dit is de mooiste moederdag! en niet omwille van grootse dingen of uitzonderlijke verrassingen...

beseffen dat ik alles heb wat me gelukkig maakt: ik ben mama van een prachtig meisje, ik deel dat geluk met een man die me onvoorwaardelijk graag ziet, ik woon in een huisje met een mooie tuin in een rustige groene buurt, mijn ouders wonen dichtbij en zijn er gewoon om de mooie en minder mooie momenten mee te delen, ik kan nu zélf Sarah naar school brengen en stilaan breidt mijn wereldje zich uit buiten de muren, een super familie van broers en zus en schoon-mensen en nichtjes en neefjes en grootmoeder en... is er altijd, er zijn vrienden van vroeger en vrienden van nu, ik vind meer en meer mijn weg in dingen die ik graag doe en zelfs goed kan, en heel voorzichtig durven we weer geloven in het mooie van 'nu' en in de hoop van 'later'...

vanmorgen werd ik gewekt door:

- het liedje van hierboven, gezongen door mijn lieve dochter
- kusjes van man en kind
- zelfgemaakte kadootjes van Sarah (hartjeshanger, hartjeszeep, bloem en kus)
- dvd's van ventje
- het zonnetje dat door de gordijnen kwam piepen
alle ingrediënten om de dag goed te beginnen, en om gewoon te genieten...



nu naar moeke & vake, om moeke een even mooie moederdag te geven...
aan alle mama's en oma's : FIJNE MOEDERDAG!!!!!!!!
<3

3 opmerkingen:

Miriam zei

Fijne moederdag!!

Groetjes,
Miriam

Fluzz zei

Oooooh, lovely pressies. HOUSE! Yay :D

Isis zei

Mmmm... die DVD's zijn geweldig - ik heb Australia op groot scherm gezien en gehuild van begin tot einde dus zet de Kleenex al maar klaar !

De hele doos ziet er trouwens prachtig uit, wat een leuk idee om dat allemaal in een mooie doos te stoppen. Ook bij ons waren er allerlei zelfgemaakte dingetjes, daar zijn ze dan zo aandoenlijk trots op, echt leuk !