dinsdag 9 juni 2009

bewijs: het kan altijd erger

kloeg ik vorige avond over 'maar 3 uurtjes slaap per nacht'?
ik wist dat ik had moeten zwijgen...

vannacht werd de slaap gehalveerd: om 3h sliep ik eindelijk, om half 5 stond er een zeiknat kind naast mijn bed, een accidentje met een overstroming tot gevolg - eerst alles uit, dan bij me in bed, zij ondertussen klaarwakker, ik natuurlijk ook wegens geen keuze, en beneden lag manlief (ondanks de babyfoon en kwetterende dochter) rustig te ronken...
tegen dat het weer rustig werd, was het tijd om op te staan...
anderhalf uur slaap!
en toch de hele dag gefunctioneerd: dochter naar school brengen met de fiets, lakens wassen, dekbed wassen, matrasbeschermer wassen, living opruimen, broodpudding maken zodat er niet weer teveel brood wordt weggegooid, dochter terug van school halen, bed opmaken,...

morgenvroeg moeten we vroeger op - 'wielekesdag' op school, alles met wielen is welkom, en Sarah wil haar bolderkar én fiets meenemen, dus zo zal ik met haar te voet daar moeten geraken, en 2,5 uur later alweer terug
om 5 na half 12 is de school uit, en de dag is dan nog lang met een actieve kleutermeid...

overmorgen komt er nog kiné bij 's middags, en groepstherapie (afscheid) 's avonds

pure wanhoop, dat is het enige wat ik nog echt voel...
de rest is weggestopt, want gevaarlijk...

3 opmerkingen:

Sokssawat zei

phoe.... dat houdt iemand die gezond is al niet lang vol.... hoe moet jij je dan wel niet voelen... o meid, heel veel moed toegewenst

tja, mánnen slapen overal doorheen......

Isis zei

been there done that... ik herken dat soort nachten en eropvolgende dagen maar al te goed, gelukkig is het niet elke dag zo erg... inderdaad, mannen slapen overal doorheen, de mijne ook, ongelooflijk !

MORGAN zei

niet elke dag zo erg? dat valt nog te bezien, vannacht weer maar 2,5 uur geslapen...