woensdag 3 juni 2009

fotomodel Fee

camera's staan klaar, licht is uitgebalanceerd, en het model komt eraan!!!!!


Fee zet zich klaar voor de photoshoot en vraagt om algemene stilte zodat ze zich kan concentreren...


voilà, recht in de camera kijken, en mooi wezen, dat is het!


snorry, een geeuwke tussendoor - ja seg, zo'n photoshoot duurt lang zenne, al dat wachten...


maar dan staat ze er weer, 100% professioneel! we mogen Fee zonder gène een topmodel noemen, zo'n karakter, zo'n uitstraling, zo'n kracht!


maar wat nu??? wat brengt het model zo van de wijs? nooit gezien dat Fee zo uit haar concentratie werd gebracht, dat moet wel iets belangrijks zijn!!!



ah! ze verwacht een telefoontje van haar manager, ivm de volgende opdracht - tja, een gemiste kans kan veel verlies betekenen in een carrière!



en dan vraagt Fee een pauze...
"excuse me! mag ik mij even in alle rust wassen, ja?"



"uhuh, ik doe dat met mijn tong! iets op tegen misschien???"



nog een laatste foto voor vandaag, de volgende opdracht wacht...



het leven van een fotomodel is zwaar! geen wonder dat Fee nu rust nodig heeft...
*spinnerdespin*

8 opmerkingen:

Miriam zei

Wat een ontzettend geinig kattenbeestje!!! Heel wat anders dan mijn 3 14-jarige poezen.

Groetjes,
Miriam

Lunatic Mom zei

aaaah, zo schattig!!!

Isis zei

Tof ! Hele leuke foto's !

sipusa zei

It is a very lovely cat you've got yourself.
Of course she must be taken extra care of because of her age, but she's got "it", I can see it in her eyes even though she hasn't reached it yet she will be there so soon:-D

She will grow up to be a smart and very strong-willed cat and she will do perfectly well in your care, I know she couldn't have come to a better home! Lucky little girl she is:-D

Qwinta zei

Ohh wat een schatje...

sarah zei

Aaaaahhhhh.
Soooooooooo Cute

Sjattie zei

mor enfin zeg, ik heb mezelf verboden om in de eerste twee jaar een kat in huis te halen (ivm de kinderen) en nu doet gij me toch weer goesting krijgen om nu onmiddellijk een poezebeest te adopteren ;)

Sokssawat zei

ooooh, wat lief!! (ik moet heel wat bijlezen, zie ik!) Een echt fotomodel!