zondag 7 juni 2009

kadootjes

de afgelopen week was ik tussen de pijn door bezig met kadootjes:

een "BOO" slabbetje voor Jasper, het baby-zoontje van een nieuwe forum-mama... (en jà het lijkt meer op een smurf dan op een spookje :p)


volgende week is de laatste groepstherapie-sessie met de huidige groep (voor de zomer, en niet iedereen zal er in september weer bij zijn, misschien ik ook niet) - ik wilde een afscheidskadootje geven en haakte voor iedereen 2 sterren, een kaartje eraan vast, en hopla in een enveloppe...

nog een heleboel kadootjes te gaan, nog een slabbetje voor de volgende baby van een hoogzwangere vriendin, een geboortepakket voor mijn amerikaanse Ravelry-vriendin wiens 2de ukje in augustus wordt verwacht, een DS Lite tasje voor mijn metekindje,...
ondertussen af en toe verderwerken aan zomerspullen voor Sarah, 's nachts breien aan mijn sokkenwollenlappendeken, beginnen aan een Matilda-pop voor dochterlief, mijn Expectation-shawl eindelijk eens afwerken,...
het enige dat ik tekort kom is duidelijk niet de inspiratie, maar wel het lijf dat meewerkt...
maar traag gaat ook, de kadootjes geraken wel af, en ik hoop dat er voor de rest een berg energie ligt te wachten achter deze zee van pijn...

2 opmerkingen:

Isis zei

troost uzelve, bij mij gaat het nog vééééél trager !

Sokssawat zei

hoe dan ook: je maakt prachtige dingen! Wees daar maar gerust trots op!