dinsdag 23 juni 2009

klaar voor de zon!

chronische migraine wil zeggen: nooit ofte nimmer buitenkomen zonder pet of hoedje en donkere bril - maar ik was mijn petten beu! en Sarah's hoedjes van vorige zomer waren krap geworden...
dus bestelde ik hier deze hoedjes, voor mama en dochter:


Sarah wilde absoluut een boos gezicht op de foto, al was ze niet boos, en ik snap plots waarom ik vroeger altijd 'die kwaaie' van de familie genoemd werd :-)
ze heeft het van geen vreemde, die boze frons!
maar lang houdt ze het niet vol, vooral niet als mama een beetje gek gaat doen...


en dus was het tijd om 's avonds nog een beetje van het zonnetje te genieten samen: Sarah met haar stoepkrijt...




... en mama op het nieuwe bankje in de voortuin, met papa :-)



hoedjes getest en goedgekeurd!

1 opmerking:

Sokssawat zei

wat een mooie hoedjes voor mama en dochter! Prachtige foto's (vooral ook die laatste!) Wat lief, die bloemen!!