zaterdag 11 juli 2009

emo-shoppen


met alle huidige gezondheidsperikelen, zat het emotioneel weer helemaal fout...
en wat doet een mens dan? zorgen dat je je wat beter kan voelen, al is het maar heel even...
in mijn geval is dat soms: wol kopen!

dus ik kocht online wat wol en patronenboeken van een oude bekende die onbeantwoorde brei-ambities had, en ik kocht 2 kilo goedkope acryl voor een Knitherapy-lappendeken dat ik plots in mijn kopje kreeg, en ik kocht vandaag in de solden katoentjes voor € 1 per bolletje

niet dat ik nog wol nodig had, al zie ik direct 5 projecten voor elke nieuwe voorraad, maar het is zo fijn om te dromen hè...
en een mens kan toch nooit teveel wolvoorraad hebben??? :-)

2 opmerkingen:

Rita zei

Geniet maar van je aankopen, ik heb dit ook een beetje, zie heel graag veel vooraad, al is het maar om er af en toe eens naar te kijken .
Als we daarmee onze dag kunnen verblijden ...., waarom niet !
lieve groetjes en zorg voor jezelf .
Rita

Tasja zei

Geniet ervan !! Ik hoop dat jij dat mooie 'iets' zal breien wat ik ooit in mijn hoofd had met die wol.
'de oude bekende' :)