vrijdag 24 juli 2009

Fee versus Pieteke

Fee ontdekte vorige week Pieteke - tot dan had dat kleine poesje nog geen oog voor die gele kanarie, maar ondertussen dus wél...

en sinds gisteren...
wordt er gejaagd op Pieteke!

soms probeert Fee de Spiderman-techniek om aan de kooi te geraken...



soms gaat ze voor de 'geraak ik er of geraak ik er niet' sprong...



en soms zit ze gewoon geduldig te wachten tot Pieteke naar haar toekomt!



tot op heden zonder succes...
tot zojuist!

want de 2de techniek bleek haalbaar, en plots zat er een zwart poezebeest OP de vogelkooi!!!!!

néé ik kon daar niet vlug even een foto van nemen!
néé ik was niet bereid Pieteke te laten vermassacreren om dé foto te hebben!
je zal me dus op mijn woord moeten geloven: Fee zat OP de vogelkooi van Pieteke!

Pieteke in paniek natuurlijk, fladderfladder...
Fee euforisch natuurlijk, yummie yummie de kwijl droop al van haar smoeleke...
maar Morgan was snel - vliegensvlug - en redde Pieteke van de dood!

terwijl Fee nu in dromenland verkeert, bedenk ik manieren om de kooi onbereikbaarder te maken, en zucht heel wat af...

Pieteke zal moeten wennen aan een aanvalletje af en toe, vrees ik - en hij kan alleen maar hopen dat er iemand thuis is op dat moment, zoniet volgt er een RIP Pieteke blogpost...

1 opmerking:

andgemaakt zei

Jamaar zo niet é, gij gaat Pieteke beschermen wasmedatnu? :-)