dinsdag 28 juli 2009

jaarlijkse verjaardagspicknick in Kessel-Lo, voor Lode & Mare (1: foto's van va)

deze zomer werd Mare, mijn metekindje, al 11! haar broer zal in augustus 13 worden, en zit dus - ondanks zijn eigen ontkenning daarrond - volop in de puberteit ;-)

zoals elk jaar was er een familie-picknick in het provinciaal domein van Kessel-Lo, voor de grootouders en meters en peters en de aanhang...

eerst wat foto's van va - zo sta ik er ook eens op af en toe, ahum...
mét aanhang :p


de jarigen met hun mama



zoals beloofd sta ik op de foto - zoek en u zult vinden!!!!

juist: helemaal onderaan, dat ene been en de rest van het onderste broodje van de sandwich :p
met mijn ventje erbovenop als beleg, en Sarah maakte het lekkere (maar zuurstofarme) broodje compleet :-)


al was ze niet jarig, ook Sarah kreeg een kadootje van Mare's peter, en de springbal werd 200% goedgekeurd...


diezelfde peter bracht 2 hangmatten mee, en er was een constante stoelendans met bijhorend gekibbel wie daarin mocht luierikken - hier had Sarah even gewonnen, klein en snel, om glunderend te liggen genieten...



de rolstoel was mee voor de lange wandelingen, als backup, maar diende op de picknick gewoon als extra stoel voor wie er eentje nodig had...



Lode kreeg een boot-met-afstandsbediening, en wat is er idealer om die uit te proberen dan een park vol met grote vijvers? iedereen keek toe, en de goesting om bepaalde mensen een duwtje te geven werd braaf onderdrukt...



nog een paar prachtige foto's van 2 prachtige meiden: mijn dochter Sarah en mijn metekind Mare - tja, wat kan ik zeggen, 'it runs in the family'?



een fijne en zonnige dag, supervermoeiend maar ook supergezellig, op een groene plek die voor iedereen wat heeft: lange wandeling rond de vijvers, speeltuin om te ravotten, picknickruimte in overvloed,...

Geen opmerkingen: