zondag 5 juli 2009

uitputtingsslag met apotheose in het ziekenhuis

stilte in blogland - wegens virussen en pijn, wegens warmte-uitputting en ziekenhuisopname, wegens bweuk en ouch...

enkele prikgaatjes rijker door bloednames en infusen, enkele kilo's lichter door niet-eten en diarree, enkele schrikmomenten meer door wachten op spoed en tekorten in bloed, en enkele illusies armer door de fantastische start van de zomervakantie...

geen foto's van kind of kitten of creaties - wegens uithuizig kind en ziekenhuizige mama en te-ziek-om-iéts-te-doen

later misschien meer, maar geloof me: fijnere dingen te lezen op het internet dan wat de voorbije 2 weken op dit pad kwam...

6 opmerkingen:

just_a_girl_next_door zei

Hmm, geen al te leuk begin vd vakantie... Beterschap!

Isis zei

Oei oei oei, klinkt niet goed. Hebben ze je wat kunnen helpen tenminste ?

Miriam zei

Oeioeioei, je laat me schrikken. Ik hoop dat je snel weer opknapt en naar huis mag. Heel veel sterkte en beterschap!!

Miriam

Rita zei

Heel veel sterkte, word gauw weer beter, ik mis je leuke blogjes met altijd mooie fotos .
liefs en dikke knuffel van ik
Rita

Isis zei

Mmmm... denk hier nog aan: zou dit niet de prijs zijn die je betaalt voor de verhuis ? Dat was een bovenmenselijke inspanning, vergeet dat niet ! Hopelijk ben je nu herstellende ! Knuff !

Tasja zei

Ik vermoedde al dat er iets 'loos' was. Verzorg je goed !!