donderdag 13 augustus 2009

Eindelijk!

Mei 2007 begon ik een cardigan met kleurrijke wol die ik in uitverkoop had gevonden, ik maakte de toen-kleinste maat (5-6j) ook al was dat enorm 'op de groei' voor mijn toen-2,5-jarige dochter. Juni 2007, dus amper een maandje later, was de trui helemaal klaar en ik vond 'm pràchtig! Maar natuurlijk was Sarah nog niet eens halfweg om te kunnen passen...

Ondertussen zijn we augustus 2009 en staan we voor een nieuw schooljaar: de 3de kleuterklas al! En het lange wachten is voorbij: nog lekker ruim maar toch al met vorm...



Sarah is er supertrots op; zij was zich 2j geleden niet bewust van wat ik voor haar maakte, maar nu kunnen we samen genieten van mijn nieuwe/oude creatie!
Het nieuwe schooljaar zal lekker warm zijn, en de kleurtjes staan haar echt wel leuk.

Deze blogpost is opgedragen aan mijn oudste broertje - hij weet wel waarom! :-)

3 opmerkingen:

Isis zei

prachtig gelukt ! bravo !

sipusa zei

Hoe nice:-D Loved the colours and the shape, it fits her very nice:-D

K. Artman zei

Hmm... Bedankt! Al is intussen wel gebleken dat niet iedereen zo 'attent' en 'intelligent' is als soms wordt gepretendeerd ;) (Skoezi)