vrijdag 21 augustus 2009

En toen...

... was Sarah vermist!!!!!

Na een heel gedoe om het kind in bed te krijgen - door buikpijn en warmte en gewoon geen goesting - ging ik, zoals elke avond enkele keren, checken of ze wel mooi lag te slapen en of ze niet gerepositioneerd moest worden.

Geen kind in bed!!!!!!

AAAAAAAARRRRRRRGGGGGGHHHHH waar ga ik die nu weer mogen zoeken??? Rondgekeken in de kamer, overal waar ze nog ooit belandde, in mijn eigen bed gaan checken, op de badkamer, bij de wc, in de gang,...

Geen kind!
Terug naar haar kamer, ondertussen lichtjes ongerust wegens niet de eerste keer een mysterieuze verdwijning waarbij ze op haar eentje op uitstap was gegaan.
En toen zag ik dit:


Blijkbaar was mevrouw gaan schuilen voor het onweer! En als ze iets doet, doet ze het grondig (en waant ze zich blijkbaar in aardbeving-/tornado-gebied. :-)

5 opmerkingen:

Tucana's Dream zei

schitterend!
Waar een kind toch niet allemaal in slaap valt! Heb je ze er makkelijk vanonder gekregen?

Hier kruipen ze meestal met 3 in hetzelfde bed... en dan liggen ze daar op een kluwe te slapen en moet ge eerst armen en benen uit de knoop halen om ze allemaal in hun eigen bedje te kunnen leggen.

MORGAN zei

ik heb een hulplijn gebeld (D.) om haar eronderuit te krijgen :-)
ze sliep rustig verder in bed

spruiten-en-putkikkers zei

Da's goed om iets aan uw hart te krijgen... Man man. Inderdaad: als je dochter iets doet, dan doet ze het goed...

Tasja zei

Zaalig! (hopelijk was ze niet te bang)

Isis zei

Ik zou ze gewoon hebben laten liggen. Echt ! LOL !