zondag 9 augustus 2009

hier gaan we weer...

... blogstilte wegens ziekte :-(

ik doe mijn best om uit de kliniek te blijven deze keer, maar verder is het voorlopig een exacte herhaling van vorige maand: wc ipv bed, hartkloppingen in hoogste versnelling, uitdroging en heel veel pijn en miserie...

het mag wel eens stoppen, maar helaas weet ik beter...
ik ben het beu, en nu zelfs letterlijk kotsbeu!

weer in het weekend, en een weekend met (natuurlijk) andere plannen: dochter is uit logeren dus ventje en ik dàchten eens wat quality time in te halen, in plaats daarvan breng ik veel tijd door op de wc, moet hij alleen eten en slapen, en is er teveel miserie om van iéts te genieten...

ik wil slapen, en voorlopig hoeft het wakker worden écht niet meer...

2 opmerkingen:

Isis zei

Hopelijk word je snel weer beter, zonder opname ! Knuffel !

Tasja zei

Veel beterschap toegewenst !