dinsdag 29 september 2009

Australisch verwend

alweer een donkere dag begon, met veel pijn (verschot in onderrug) en negatieve gedachten...
tot de postbode aanbelde en me een pakje overhandigde! uit Australië! de enige mensen die ik 'ken' in Australië, zijn Ravelry-vriendinnen van de Knitherapy groep, en mijn eerste idee was meteen het juiste: Ascasewwen!!!

lieve Kate had een troostpakketje verstuurd voor mijn gipshand, en was ook Sarah niet vergeten:

- mama en baby bunny door haar gebreid in de zachts denkbare wol, voor Sarah en mezelf
- heerlijke Patons wol (alpaca+wol) in prachtige herfstkleuren voor wanneer het breien weer echt wil lukken met de hand
- een fijne gehaakte boekenlegger die meteen een plekje kreeg in "Brei met mij" van Evelien de Vlieger
- 2 elfenkleurboeken en een pakje wasco's voor Sarah (en mezelf, want ik mag gelukkig regelmatig meekleuren)
- kikkerchocolaatjes
- zelfgemaakt kaartje én Sydney-kaartje
een heus Australisch verwenpakket!



ik wil al een tijd een beret ofzo breien, zou deze wol niet perfect zijn daarvoor?



baby Bunny wilde niet langer wachten en sprong op de fiets om Sarah, haar nieuwe baasje, te gaan afhalen op school!


eens thuis mocht baby Bunny meteen kijken hoe goed Sarah kan kleuren, en ook Fee was erbij! mama mocht ernaast zitten en meekleuren, meer moet dat niet zijn voor een mama met pijn en een dochter die moe van school komt ;-)



morgen kleuren we zeker verder!
thanks, Kate! you spoiled me so much, and both Sarah and I send you virtual Belgian kisses across the oceans! :-)

2 opmerkingen:

Lizet zei

Oh, wat een heerlijke verwennerij op zo'n welkom moment. Die wol is echt mooi, ik denk heel geschikt voor een beret.

Rita zei

Veel plezier met de wol , dergelijke dingen doen mij ook steeds goed, als ik me ook weer eens niet lekker voel, een nieuw bolletje wol.... genieten van kleine zelfgemaakte dingetjes ....
ik herken veel in wat je schrijft bij mezelf .
lieve groet
Rita