woensdag 23 september 2009

blog-chaos

chaos in mijn hoofd, dus chaos in mijn blog - een beetje vanalles en niks bijzonders...

ik ben écht verliefd op de jurk van de bosnimf, zelfs jaloers! zouden ze die ergens ook in mijn maat verkopen?


na het verwijderen van de gips deed ik wat de traditie bepaalt: ik verwende mezelf! elk kliniekbezoek wordt beloond met een kadootje - in dit geval 2 nieuwe petten (ik kom NOOIT buiten zonder pet, omwille van de chronische migraine, en heb ze dus in alle soorten en kleuren maar ze verslijten dus ook wel aan de lopende band), en een pauwenblauwe lange trui...



een doordeweekse relax-avond ten huize Morgan ziet er ongeveer zo uit: meneer in de relax-zetel leest een boek over duikbootavonturen, de poes waakt over de tropische vissen en geniet ondertussen van de warmte van het aquarium, dochterlief kijkt in verklede toestand een beetje tv voor het slapengaan, en mevrouw in de longue chaise leest een boek over knappe vampieren (en onderbreekt even de rust voor een foto van het mooie tafereel)



zo moeder...



... zo dochter! Sarah heeft mijn foto-microbe allang overgenomen, en op haar kamer moeten ook foto's hangen van de belangrijke mensen en dieren in haar leven - de verzameling zal blijven uitbreiden, ongetwijfeld, en af en toe zullen foto's vervangen worden, zo hoort dat nu eenmaal...



en: de tijd gaat snel!!!!!
de eerste foto kreeg ik toegestuurd van de internetvriendin die een nest van 4 poesjes had waarvan wij het meest speciale exemplaar kozen...



ondertussen is Fee bijna 6m oud, klaar voor de sterilisatie en daarna klaar om de wereld te gaan veroveren - of de mannen, als we de krolsheid even op de voorgrond zetten, want dié gaan zich mogen weren!



veder: het gaat niet goed, er is pijn en er is depressie en al de rest moet vechten voor een plekje...

1 opmerking:

De Maffe zei

Ik denk niet dat het moeilijk na te maken is, ik wil het wel eens proberen in een grote maat maar ge gaat het aandoen é! Ook op straat! LOL