zondag 6 september 2009

creatie/FO: Stained Glass


Eens iets heel anders...
Ik zag dit patroon op Ravelry en het glasraam-effect leek me echt wel leuk om eens uit te proberen. Genoeg felgekleurde en zwarte acryl in huis, dus als haak-oefening (ik ben nog beginneling, en leer dus graag nieuwe dingen op vlak van haken, omdat het zo anders is dan breien en ik al eens hou van afwisseling) was dit een perfect project.
Het resultaat is wel leuk, al weet ik niet meteen wat ik met de sjaal aan moet...


Fee vond het heel erg interessant, zo'n bazinnetje die op de trap 'speelde' met een bewegende sjaal! De uitdaging om deftige foto's te nemen werd dankzij haar ook weer wat groter...


2 opmerkingen:

Miriam zei

Leuke sjawl is het geworden zeg! Je kunt er vast iemand uit je omgeving blij mee maken.

Groetjes
Miriam

PS wat is Fee toch een dotje!

Isis zei

Fantastisch resultaat ! Wat je ermee aan moet ? Dat moet je gewoon AAN ! LOL !