zondag 27 september 2009

groeispurt

Sarah groeit en groeit maar verder, ik kan het amper bijhouden!


zo moest ik haar kleerkast uitdunnen (interesse in kleertjes voor ongeveer 4j? kijk eens op http://shop.kapaza.be/dns/ - kleuren van de foto's zie je enkel 'juist' op elke aparte foto, niet in het winkeloverzicht), en schoot er weinig over voor de volgende herfst en winter...


en zo was het roze-gespoten kaduuk fietsje al te klein én de ene band was kapot en moest vervangen worden

gelukkig vond ik vandaag dit prachtmodel in precies haar maat (én nog op de groei) voor €25 !

reuzetrots natuurlijk, en meteen oefenen want ze fietst tenslotte nog niet zo heel lang zonder zijwieltjes - sinds vorige week kon ze eindelijk ook starten en stoppen zonder hulp, en probeerde ze al speciale kunstjes uit op bruggetjes en borduren..., maar deze grotere fiets heeft géén terugtraprem en is wat hoger van zadel en breder van stuur, dus Sarah moest weer opnieuw 'leren rijden'...





het lukte!!!!! wat ziet ze er groot uit, op haar grote fiets! en ja hoor, ook starten en stoppen lukte na enkele pogingen vanavond...




omdat ik zoveel kleren had moeten wegdoen en weggeven wegens 'te klein', mocht ik op de tweedehandsbeurs van deze namiddag ook nog eens kleertjes kijken, en ik vond supermooie dingen voor heel weinig centjes (alles hieronder, 9 stuks samen voor € 17, en 't is allemaal degelijke merkkledij op de groei)




meisjes op de groei, het kost wel wat, maar tweedehands kan ik mijn dochter lekker verwennen zonder er mijn eigen broek aan te scheuren! ;-)

2 opmerkingen:

K. Artman zei

Hier thuis loopt ook zo'n 'groeispurt' rond, alleen zit zij al een paar fases verder ;-)

Misschien moeten we onze (pete)kindjes nóg beter in het oog houden. Of gewoon 'meegaan' en genieten, natuurlijk.

Liefs! K.

Isis zei

Wij zijn intussen al aan de 4de fiets... plastic speelgoedfietsjes met "voortduwstang" niet meegerekend... het gaat allemaal veel te hard !