woensdag 30 september 2009

Luxe-Poes

Zolderopruiming bij mijn ouders wegens toekomstige zolderisoleringswerken. Schatten worden bovengehaald - o.a. mijn poezenhangmat, waarin Luna aan de verwarming sliep toen wij tweetjes huisgenootjes waren.
De overtrek is gewassen en de hangmat heeft een plekje gevonden in ons huis. Luna woont hier niet dus Fee is de nieuwe eigenaar, en hoewel ze eerst wat wantrouwig was, vindt ze het blijkbaar wel ok. Ik ben er zeker van dat ze het nog méér ok zal vinden als de verwarming ook effectief warm is!


Geef toe: een mens zou voor minder jaloers zijn op zo'n luxe-poes hè...

1 opmerking:

An met de vuile kater zei

Aha die had ik ook hangen maar de viezerik heeft er een braakbal in gespuwd. Krijgt ge die overtrek daaraf dan? Ik zal het eens moeten bezichtigen.