zaterdag 12 september 2009

muur versus morgan : 1 - 0


typen is klote met mijn linkerhand, dus bloggen zal er niet (veel) bij zijn
onze vrije zaterdag eindigde op spoed, met een gebarsten vuist, volgende week weet ik of er een definitieve gips komt en voor hoelang
wat me tot nu rechthield in de chaos en depressie, is momenteel uitgesloten, dus alle tips zijn welkom om niet volledig gek te worden zonder mijn wolletjes en creaties en drukke vingers - lezen kan beperkt door pillen, ik ben extreem onhandig met mijn linkerhand, en ik zal veel alleen zitten vanaf dinsdag... help!
ik verklaar dit leven officieel als KLOTE! (sorry voor de woordenschat)
ik zie dit echtigentechtig niet zitten, NOG meer beperking en pijn om de dagen door te komen...
KLOTE!

6 opmerkingen:

Christel zei

Ik zou zeggen, als je de mogelijkheid hebt om een hele schone reeks op de kop de tikken, doen en dan naar die serie op dvd kijken?
En hopelijk moet er geen definitieve gips op.

Mijn mama heeft leren borduren met haar linkerhand, doe je dat graag? Je kan je werkje verticaal op een stevig staandertje plaatsen, zodat je kan werken

Sokssawat zei

nou da's ook wat!! jee, wat balen zeg (oke, zwak uitgedrukt)

Camiel zei

Zo zo, ben je gaan boksen Nele?
Succes met het herstel :)

Miriam zei

Dat ziet er niet zo fijn uit meis, heel veel beterschap en laten we maar hopen dat je snel weer met de breinaalden en wolletjes mag 'spelen'.

Misschien lukt het met links om wat over het internet te surfen op zoek naar mooie patronen, (brei)weblogs lezen, (online)wolwinkels te vinden (enkel om te kwijlen hè, ik wil je niet failliet krijgen)

Heel veel sterkte en hou ons maar op de hoogte!

Miriam

Marleen zei

k.u.t.
leef met je mee

Isis zei

ik weet hoe het voelt, zat er vorig jaar ook 6 weken mee...

hopelijk geneest het sneller bij jou !

knuff !!!