maandag 12 oktober 2009

Magische Bol-ruil / Magic Ball Swap - part 1


Een hele tijd geleden was ik benieuwd naar het verschijnsel 'Magische Bol', maar omdat ik momenteel geen nood heb aan stress en tijdsdruk, beslisten K. en ik om er eentje onder ons tweetjes te doen zonder einddatum en zonder teveel regeltjes. Maanden gingen voorbij, en ideetjes kwamen en gingen, en wol werd besteld, en uiteindelijk begon ik enkele weken geleden te rollen aan de mega-bol. Wat daarin zit, zal pas tevoorschijn komen naargelang de bol opgebreid wordt, maar in het pakket zaten ook al enkele kadootjes voor de kindjes en voor de ongeduldige breister die voorlopig niet kan breien door een langdurige gips-tijd. Hier kan je dus al deel 1 beleven van onze Magische Bol-ruil:


Deel 2 en 3 en... volgen later, niemand weet wanneer en dat maakt ook helemaal niet uit - ik had veel plezier met het samenstellen van deze bol in prachtige Yordis van Lizet van Lizzie's Wonderland. Knuffeltjes haken voor de meisjes, leuke stickers en andere prulletjes zoeken, wat lekkers erin, prinsessenkaartjes, en de bol zelf... ssssstttt!
Wordt vervolgd!

1 opmerking:

Tucana's Dream zei

Zelfs de vulling werd leuk bevonden :P
"cool mama, hoedjes!!! kijk!"
Eerst de gips weg en jouw bol afwerken en daarna komt er iets van!