dinsdag 3 november 2009

5... 4... 3... 2... 1...


Start!
Morgen wordt ons meisje 5 jaar!!!!!!
Vanavond werd haar plekje voor morgenvroeg alvast versierd, en ze zal glunderen als ze beneden komt! Nog meer kadootjes liggen klaar, haar kroontje, een kaartje, ballonnen en vlaggetjes zoals ze graag had, en er is ook nog een doos vol lekkers om morgen zélf een snoeptaart mee te maken samen met mama...



Want het is Meisjesdag bovenop de Verjaardag. Papa zal weg zijn naar 't werk als ze uit bed komt, dus het is een hele dag mama & Sarah, zelfs moeke en vake zijn de hele dag niet thuis. Ik hoop dat ik me een beetje beter voel zodat ik mijn dochter een leuke dag kan bezorgen (als 3de in de rij ben ik fel hoestende aan 't opboksen tegen virussen), ze zal alleszins verwend worden op alle mogelijke manieren. :-)

5 opmerkingen:

Isis zei

Ik hoop dat jullie een hele leuke dag hebben samen ! En ook nog : gefeliciteerd !!

Miriam zei

Hartelijk gefeliciteerd! Dat jullie een fijne dag hebben en dat jullie een schitterende taart maken.

Groetjes
Miriam

Lizet zei

Hartelijk gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie een geweldige dag hebben met veel kadootjes, taart en vooral feest!

Sokssawat zei

Gefeliciteerd!!! Wat een grote dochter hebben jullie!

Katie zei

Proficiat met de jarige dochter!!!