maandag 9 november 2009

Sarah wordt 5 !!! (4) - rotverwend maar dolgelukkig

Zondagvoormiddag had Sarah een feestje in de Gabber, met 7 vriendjes en vriendinnetjes van school. Geen foto's, want de zieke mama was afwezig en papa had het erg druk om het feestje in z'n eentje in goeie banen te leiden. Maar ze had een heerlijke tijd!!! Ze werd overladen met kadootjes en ze was lekker moegespeeld toen ze weer thuiskwam, het was haar eerste vriendenfeestje en ze genoot blijkbaar van elke minuut...

Na de middag werd haar 5de verjaardag nog een keertje gevierd met de hele familie, in het (groot)ouderlijke huis. Heel even was ik erbij, voor de kadootjes, maar het kaarsjesblazen enzo was zonder mama, en ik ben blij dat ik toch wat foto's heb, met dank aan vake...

Een dagje eerder maakte moeke voor Sarah een heerlijke koekjesbiscuit, en zij mocht helpen, het werd natuurlijk een roze-getint exemplaar. Toen het lekkers klaar was, showde Sarah al graag het resultaat zonder ervan te smullen.



Peter (nonkel K.) en meter (tante H.) en nonkel R. brachten allemaal kadootjes mee, van de kinderen kreeg Sarah leuke tekeningen! Een heuse Barbie met vlindervleugels (die ze al aan de sint wou vragen), 2 Schleich elfen op paard, een Sarah Kay pyama, een dvd van Paddington, Littlest Pet Shop krasstickers, de Barbie ballon van vorige verjaardag opnieuw gevuld, een snoeptaart en hoedjes en toeters en nog meer van dat leuks... Mijn dochter werd deftig in de watjes gelegd en genoot er natuurlijk met volle teugen van!



Sarah was zonder enige twijfel de ster van het feest! Ongelooflijk toch dat ons meisje nu al 5 is!!!!! Een mooi exemplaar, al zeg ik het zelf... :-)



Toen was het tijd voor de kaarsjes en biscuit! Alle neven en nichten waren erbij om die heerlijke koekjesbiscuit aan te snijden en te helpen verorberen...
Je ziet wel hoe moe mijn kleine/grote meisje ondertussen al was, na een voormiddag speeltuin en een namiddag ravotten met de de nichtjes, maar stralen deed ze nog steeds!



Geen idee waar dit pruilmondje vandaan kwam, maar de foto is wel typisch mijn eigenste drama-queen, daarom zet ik 'm erbij! :-)
Spijt dat haar verwendag erop zit? Stukje biscuit te klein? Of stiekem (een mama mag toch dromen hè) een beetje gemis dat mama er niet bij kon zijn?



Wat zeker is: Sarah was rotverwend maar dolgelukkig, en dat maakt een mama gewoon heel erg blij! Dankzij de foto's van vake kon ik er toch een beetje bij zijn...

1 opmerking:

Isis zei

Echt een mooi kind... en die taart ziet er heerlijk uit !