woensdag 25 november 2009

Snoepwolletjes!

Oké ik geef het toe: hoe zieker ik ben (geweest), hoe vlugger ik overstag ga in 'verwen jezelf', en dus na de voorbije helse weken in bed/zetel had ik mezelf getrakteerd op wat internetwinkelen in het wolparadijs van Wolhalla...
Vandaag arriveerde mijn (gedeeltelijke - slechts 1 van de 3 bestelde strengen Noro, door een fout van de winkel) snoepwolletjes om van te genieten!

Dit is een Toverbol / Zauberball van Schoppel - sokkenwol in de meest wonderlijke kleuren! De kleuren wisselen niet vaak dus gebreid krijg je een heel speciaal effect... hopelijk kan ik binnenkort het resultaat tonen - in sokken of handschoenen of wie weet...



Na de aankoop (2de hands) van enkele Noro boeken, mocht de wol niet achterblijven, en dus liet ik me helemaal gaan bij een laatste-stuks-actie van Noro Iro in deze mooie tinten! De wol is zo enorm zacht dat ik 'm gewoon al graag 'knuffel', ik ga lang nadenken voor ik deze schat ga opbreien tot...



Wol en breiboeken hebben een helend effect, zeg ik dan maar als excuus... En nog meer van dat: ik leef maar één keer en het is al zwaar genoeg en er komt tenminste iets bruikbaars van en al die pijn is wel wat positiefs waard en...
Natuurlijk zijn het geen noodzakelijke aankopen, en is het 'domme geldverspilling', maar... waarom voelt het dan zo goed?

4 opmerkingen:

Lizet zei

De aankoop van wol zie ik nooit als geldverspilling (zie mijn stash) en deze wolletjes zijn dan ook zeer de moeite waard. Wat een mooie kleuren!

Isis zei

Wol knuffelen. Klinkt best gezellig ! LOL!

Christel zei

Gij se...

Laat volgende keer de foto's van uwe wol niet zien, he ;)

Ik vind die zauberballen zo leuk dat ik me direct ook een heb besteld :)

Breien in Lansingerland zei

LOL! Ik wou dat ik wol kon kopen... maar dat zal niet eerder dan volgend jaar worden, ben ik bang