woensdag 23 december 2009

Kleine projectjes voor tussendoor...


* een roze katoenen Starfish/Zeester voor Kelly, mijn Australische Ravelry-vriendinnetje...



* een KAL Mystery Hat van Tucana's Dream, dus een muts, voor Sarah of iemand die ze graag ziet (want voor dochterlief is de muts natuurlijk niet roze genoeg)...



* een fuchsia feestjurk voor één der naakte Barbie-poppen die Sarah erfde van haar oudere nichtjes

Nu hoop ik wat tijd te vinden voor grotere projecten: mijn Central Park Hoodie, mijn Esther sokken, een dikke wintertrui voor mezelf... Genoeg kadootjes voor anderen, tijd om mezelf wat te verwennen... (maar ongetwijfeld nog kleine projectjes tussendoor, want ook Ken is nog naakt, en deze pop was niet de enige blote dame in het gezelschap, en er blijven baby's en jarigen en... komen)

5 opmerkingen:

Tucana's Dream zei

Dat er baby's blijven komen verschiet ge toch niet van he, met alle die blote barbies!

MORGAN zei

LOL Katia!

sapphire_kittum zei

I really love my starfish washcloth, it is so soft and beautiful and I really cannot thank you enough for making it for me. It was such a lovely surprise to receive it in the mail. :D

I love Sarah's hat, it is so adorable!

Lizet zei

Wat leuk allemaal! Geweldige muts en het kleurtje vind ik best leuk, al zou het voor de dochter hier ook niet roze genoeg zijn, LOL!

Heb je ergens dat barbiejurkje- patroon?

An zei

Ik vind ze anders wel schoon dien muts! Had die patronen al gezien maar ik begin niet graag aan iets waarvan ik niet weet wat het gaat worden. Daarvoor ben ik te curieus. :-)