donderdag 10 december 2009

Metekindje/godchild JUNE :-)

Mijn nichtje Mare is al 11j mijn metekindje in de familie, en zij heeft een grote plek in mijn hart naast mijn eigen dochter Sarah!

My niece Mare is my godchild in the family since 11y, and she has a big place in my heart next to my own daughter Sarah!

Enkele maanden geleden beviel my Ravelry vriendin Kati van een mooi meisje, June! Ik volgde via internet het verhaal op de voet, en spijtig genoeg kreeg het gezin een zware beproeving mee met de geboorte van hun jongste dochtertje...
Baby June is erg ziek... De details doen er niet toe, maar dit piepkleine meisje moet vechten voor elk stapje in deze wereld.
Ze kreeg al snel een plek in mijn hart, en zo werd ik June's Belgische meter van op afstand!

Vandaag kreeg ik het nieuws dat ze zich spontaan heeft omgerold, en wat voor elke baby een vanzelfsprekendheid is, maakt van haar 'ster van de dag'! Tijd om wat foto's te delen van dit prachtige meisje met een onzekere toekomst maar ook met een enorme kracht om de wereld te tonen dat élke kleine stap een groot wonder kan zijn...

A few months ago, my Ravelry friend Kati gave birth to a beautiful little girl, June! I followed the story through the internet, and unfortunately the family got a very heavy ordeal together with the birth of their youngest daughter...
Baby June is very ill... The details don't matter, but this tiny little girl has to fight for every small step in this world.
Immediately she gained a place in my heart, and so I became June's long-distance Belgian godmother!

Today I got the news that she spontaneously rolled over, and what is just a naturalness for every baby, makes her 'star of the day'! Time to share some pictures of this gorgeous baby girl with an uncertain future but also with an enormous power to show the world that every little step can be a big miracle...



June en haar familie kunnen elke virtuele knuffel of elk gebed of elke duim gebruiken om zoveel mogelijk dagen samen te kunnen zijn, dus als je eentje daarvan over hebt, kijk dan eens naar de foto's van dit prachtige meisje...
June and her family can use every virtual hug or each prayer or all crossed fingers for being able to be together as much as possible, so if you can spare any of those, look at the pictures of this wonderful little girl...

6 opmerkingen:

Isis zei

{{{{{June & Kati}}}}}

and {{{{{Morgan}}}}} for writing this !

may the light shine bright & golden for all of you, whenever you need it...
Kim (missbelgium on ravelry)

Miriam zei

Wat een schatje! Ik zal een kaarsje voor hen branden.

Miriam

Assayya zei

mijn kaarsen branden voor dit dappere mensenkind.
ik zend haar al mijn kracht, licht en liefde:))

Lizet zei

She is darling!

sipusa zei

she is a strong little girl, so willing to fight, gives me tears in my eyes....I can see in her eyes that she has experienced more that most babies but I also think I can see in her the will to make the best out of what she gets, and the ability to learn from everything.

Wishing the best for her and her mother!

And og course for Morgan;
the best kind of friend:-D

nele zei

hey Nele

hoe gaat het?
Een naam-genoot en volger, wegens jammer genoeg, het kunnen begrijpen van je pijn,

Nele