zaterdag 5 december 2009

Moeten er nog mutsen zijn?

Het enige voordeel aan een week zetel-hangen, is het breien/haken. Zo zijn er weer 2 extra gehaakte mutsen voor Bulgarije...



Omdat Mare de vorige baret toch niet helemaal haar ding vond, koos ze zélf een handgeverfd wolletje van Tucana's Dream, en ging ik weer aan de slag met hetzelfde patroon (want dat vond ze wél super!):



Er staan nog wat kadootjes op de naalden, en ik zou graag eens aan het grote werk verderdoen, maar het voordeel van zetel-hangen heeft ook een nadeel: het lijf laat zich maar in zeer beperkte mate temmen...

3 opmerkingen:

Lizet zei

Leuke mutsen en alweer een prachtige baret.

duifje zei

o, die baret is mooi geworden. En fijn dat het je lukt om te breien en haken. Na je vorige post vond ik het zo naar voor je, hoe je je voelt... Ik hoop dat je je snel weer veel beter voelt.sterkte met alles en succes met het maken van de kadootjes!
groetjes en een knuffel, duifje (van Ravelry)

Isis zei

Ik krijg ook zin in mutsen maken...