zaterdag 5 december 2009

Overladen met Amerikaanse kadootjes en lekkernijen...

Ondanks de douane-bullshit (€10 moeten betalen om een kadootje te mogen ontvangen waarvoor mijn vriendin in Amerika al $42 betaald heeft om het te versturen!), is het puur genieten als je een mega-doos vol verrassingen en verwennerijen op je bed krijgt!!!! (Manlief betaalde de postbode en bracht het pak naar zijn zieke vrouwtje in bed)

Voor Sarah speelgoed en (Halloween)snoep en sokken en een boekje en prinsessenpotloden, voor mij een Amigurumi-haakboek en "The Knit Kit" en potjes en sloefjes, voor ons alleen wat Reese's snoep, en dan helemaal voor de verslaafde alleen nog een pak Reese's kerstbomen! Ok, ik geef toe: ik ben 200% verslaafd aan Reese's chocolade met pindakaas! En ja, dat is superlekker! En nee, in België kan men dat niét kopen, sniksnik! Maar ik laat je even meegenieten van onze Amerikaanse verwenpartij:


Bedankjes zijn niet eens voldoende in zo'n geval, maar ik vind wel een manier... ;-)

2 opmerkingen:

Lizet zei

Wat een fantastische verwennerij. Heerlijk als je zo'n vriendin hebt, geniet maar lekker van de chocola.

Isis zei

Wow ! Tof pakje ! Ik heb ooit een waanzinnig bedrag "douane" moeten betalen voor een stapeltje dubbels van vakantiefoto's uit Amerika !